BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ini lah saya ADEN :)

Ini lah saya ADEN :)
Nama saya , `Syazwana Irwanda` panggil ADEN ja :) umo baru 14 tahun , skola kat kmtg . hehe , aku bukan org yg berduet sgt , kekadang je , ini pun sedang mngorek tanah lagi kalau nak cari duet , Tak kan nak bergantung kpada bank ? tak jugak . taknak jadi boros ;D aku seorg periang , tak sensitif sgt , aku makan kuat ! badan tak gemok jugak ! ==' weirdd HAHA !

Hehe . Jbieber :)

Hehe . Jbieber :)
Boleh tak kalau aku nak tiru gaya dia ? hehe . :)

Sunday 24 July 2011

letih ! dan best ! ;D

hehe . mlm nih best meh :) ingatkan dia tak online , rupanya online jugak .
masa tgh makan tadi , ada 2 notification nama dia naik . HAHA ! dia like status saya :) 
Dia ingat aku nangis sbb dia buat salah , nonono ! bab kata dia -- hehe . nangis sbb __________________ 
haha . tak payah tahu , hanya aku ngan fahmi  ja yg tahu apa masalah .
HAHA ! ap pun yg jadi peduli apa aku . hehe :)
youre the only one ;D hoho ,  
smlm malaysia kalah dgn singapore ! sial la tuihh ! knp laa kalah , gemok jersi nombor 11 tu aku fuck off lah ! hishh . penat mnjerit kat Mcd smlm . vavi nya ;D
gila kental . haiyaa , aku bertaruh ngan atok aku , tgok2 dia mnang , aku plak kena potong rumput kat depan halaman rumah dia . payah la mcm nih kalau malaysia kalah buat kali kedua 28 hari bulan nih .


weyhh raja GOPALLL ! bagi lah team lu tu mnang ! lpas nih jgn bagi potong rumput depan rumah tok aku dahh ;D aminnn ! hehe 

0 comments: